Bloomingdale’s

Home / Bloomingdale’s


bloom

«Mēs daudzus gadus meklējām sistēmas, kas būtu līdzīgas «ScentAir» sistēmām. Apmeklētājiem patīk aromāti, un viņi pat ir vēlējušies tos iegādāties.»

Viceprezidents vizuālās pārdošanas jautājumos
Bloomingdale’s

Uzdevums:

Kopš «Bloomingdale’s» pirmā lielveikala atvēršanas uzņēmums «Bloomingdale’s» ir kļuvis par stila un novatorisma sinonīmu. «Bloomingdale’s» cenšas aktīvi meklēt jaunas iespējas, lai atšķirtos no konkurentiem un veidotu alternatīvu iepirkšanās vidi. Vadības pārstāvji ir atraduši iespējas sagatavot dažādus un pilnīgi atšķirīgus vides variantus savos tirdzniecības namos. Viņiem bija sapratne, ka tas palīdzēs radīt klientiem vienreizēju un atmiņā paliekošu apmeklējuma iespaidu.

Risinājums:

«Bloomingdale’s» izmanto uzņēmuma «ScentAir» aprīkojumu dažādās savu lielveikalu nodaļās.
Maiga bērnu pūdera smarža zīdaiņu nodaļā rada emocionālu saikni ar mātes atmiņām, apakšveļas nodaļa piesaista ar nomierinošo ceriņu aromātu, savukārt peldkostīmu nodaļā gaisā virmo kokosriekstu smarža.
Smaržu izmantošana palīdz īstenot «Bloomingdale’s» centienus kļūt par līderi un tendenču noteicēju mazumtirdzniecības jomā.